آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ق.ظ

مکتب عشق


مسعود رضایی بیاره

         مکتب عشق

بــــالا گــرفته  ، امشب تب من

تــا تب چـه سازد با امشب من

 

من بـا خیـالش ره مـی سپارم

دل با نـی و مـی در مـوکب من

 

مــن از لب می ، لب بر نـــدارم

تــا بــــرنـــدارد لـب از لـب مــن

 

لب بــر لبــم نــه ، عیبی نــدارد

عــاشق نــوازی در مـذهب من

 

در آسمانت  ، مــا بــی نشانیم

آتــش نهـــــادی در کــوکب من

 

ما بار خـود را بر شعله بستیم

تا غـــم نگیرد ، پـی مـرکب من

 

آیینه کیشم ، رنـــگ دو رنــگی

جایـــی نــدارد ، در مشرب من

 

عــاشقترینم ، پـــروانه گـــیرد

درس مـحبت ، در مـــکتب مــن

 

سر کن رضایی ، نی با نـوایی

بـــالا گـــرفته ، امشب تب مـن

۹۵/۰۸/۱۱
مسعود رضایی

عشق - مکتب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی