آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ق.ظ

کوچه های پائیزی


مسعود رضایی بیاره

کوچه ی پائیزی

بگـــــذر ای عابــــــر از  این کــوچه‌ی پائیزی  من

نغمــــــه‌ای گــــوش کن از موسم گــلریــزی من

 

قصه‌ها هست به هر برگ در افتـــاده به خــــاک

نشنوی قصـــــه‌ی تلخــــی به دل انــــگیزی من 


خشخش جان من است این که فرو ریخته است

زیر پــــاهای تــو و شور شکــــر ریـــــزی مـــــن


ببر ای باد به هــــر کــــوچـــه به هـــر رهـگذری

بــــرگ افتــاده در این کــــوچه‌ی پـــائیزی مـــن


در سحــر سهره اگــــر نغمــــه به سحر آمیـــزد

غـــــزل این گــــونه نگــــوید به دل آویــــزی من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی