آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۱ ق.ظ

نقش فریب 2

نقش فریب

من که دنیایت نبودم ،از چــه دنیــایم شدی

انتــظار امشب و رویـــای فـــردایـــم شدی

من که دنیایت نبودم ،از چــه دنیــایم شدی

انتــظار امشب و رویـــای فـــردایـــم شدی

 

گر خیال دیگری را نقش می کردی، چـرا

نقش دنیـایِ من و دیـــوانگی‌هــایــم شدی

 

پنجه‌ای تا می زدم بر سیم تاری نیمه شب

نالــــه‌ی تـــار من و آهنـگِ آوایـــم شــدی

 

صبح صادق انتظارم بود ، امّا ای دریـــغ

در طلـوع صبحـگاهـی، شام یلــدایـم شدی

 

من که سر آسوده بر بالین شب‌هــا داشتم

آمـــدی ، نقش فریبِ بـــاغِ رویــایم شدی

مسعود رضایی بیاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی