آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ب.ظ

من و ماه

من و مهتاب

دیشب از روی تو با مــاه سخن می گفتم

مـاه از شعله من از بـرگ سمن می گفتم

دیشب از روی تو با مــاه سخن می گفتم

مـاه از شعله من از بـرگ سمن می گفتم

 

مـــــاه از آمـــدنت بر سر ایـــــوان بـُلنـد

و مـن از رفتــن جــانم ز بـــدن می گفتم

 

مـاه از پیچش گیسوی تو در دست نسیم

من ز مدهوشی و دیــوانه شدن می گفتم

 

مه ز گیسوی فروهشته به رخسارهی تو

من ز عطر گل شب بو به چمن می گفتم

 

تا برآمـد شفق از خوابگه و ماه نشست

ماه می گفت سخن از تو و من می گفتم

مسعود رضایی بیاره

۹۸/۰۵/۱۴
مسعود رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی