آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ق.ظ

رنگ دلتنگی


مسعود رضایی بیاره


رنگ دلتنگی


آسمان ابری
آسمان ابری و باران از گلوی ابر
گاهگاهی تند و گاهی نم نم و آرام
می زند بر شیشه گاهی بوسه و گاهی
پای می کوبد به روی بام
کاش می شد
کاش من هم می توانستم
ذره ذره ، تکه تکه ، لخته لخته بغض تلخم را
روی بام و شیشه و از پنجره فریاد می کردم
کاش می شد می توانستم
پای بغض از حنجره آزاد می کردم
در گلویم مانده و گویی دگر راهی ...
در گلویم مانده و گویی دگر راهی به آهی هم نمی یابد
آسمان خالی!
اختری در دور دستی نیست
حتی کورسویی اندک و ناچیز
روشنی در چشم هستی نیست
مهری نیست ، ماهی نیست
پشت پلک شب نگاهی نیست
یک نفر آنجا شبیه من
پشت پرچین افق در لابلای رنگ بی رنگی
یک نفر آری ، شبیه رنگ دلتنگی
یک نفر آنجا شبیه من ، شبیه هیچ کس ، تنها
گاهگاهی هست ، گاهی نیست
لحظه ای در چشم‌هایم چشم می دوزد
قطره قطره می چکم در خود
زخم هایم باز می سوزد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی