آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ق.ظ

من و پائیز

مسعود رضایی بیاره

  من و پائیز

اینـجا  همه سبزند ، سوای مــن و پــائیز

نارنجی و زرد است ، نمای  مـن و پــائیز

 

دلتنگ نـــم اشک  و دم تنـــگ غــــروبیم

نمناکی و سرد است ، هوای من و پائیز

 

در خـلوت و خـاموشی ایـن جنــگل تنها

نشنید کسی لحن صــدای مـــن و پائیز

 

غمنامه‌ی صد بـاغ  دل افسرده نـــهاده

درسینه‌ی سربسته خدای مــن و پــائیز

 

جز تک گل حسرت زده‌ی زرد و سفیدی

بــر شاخه بری نیست برای من و پائیز

 

پیچیده میان غــــزل و کـــوچه‌ی غمگین

آهنگ پـــر از خــاطــره‌هـــای من و پائیز

 

تقدیر مـــن این بــوده ز دست کـه بنالم

همرنگ غـــم افتاده حنــای من و پــائیز

 

شب تب کنــم و روز بسوزیم و بــلرزیم

گرم است و گهی سرد دمای من و پائیز

 

بــا ایـن همه ای یــار دلــفروز ، نـــدارد

فصل گل و آلالــه صـفــای مــن و پــائیز

 

بگشای رضایــــــی در دل تـــا بــگشاید

غم‌های فرو بسته ز پــای مـــن و پائیز

۹۵/۰۸/۱۱
مسعود رضایی

من و پائیز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی