آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ق.ظ

غمانه


مسعود رضایی بیاره

غمانه های شب

من و خیـــال روی تو ، غم و میــــانههـای شب

بهانه مــــی کند ترا  ، دل غمــــانههـــای  شب


میان کــــــوچ لحظهها ، عبور می کنی ، ولـــی

ز تو رهـــا نمـــی کند ، مـــرا بهانـــــههای شب


خـوشا سرشک نم نم و غمی که سر نهاده بر

هـــوای گـــونهی من و سکوت شانههای شب


رسیده مـــه به خـــانه و تو هم کــه آرمیـدهای

منم که مــی کنم سفر به این کرانههای شب


شکفته یـــاد چشم تــو ، میــــان دیــــدگان من

ز مــــژه می چــــکد مرا ،  نم تـــرانـههای شب


شب است و کودک دلم ، هوای گریه دارد ای

نــــگاه عاشقانـــهات ، پُـر از فسانههاـی شب 


به کـــوچه سار مهر اگر ، شبی قدم نهی بجو

نشان سهره لالهام  ، هـم از نشانههای شب
۹۵/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی