آوای سهره

شعر و ادبیات

آوای سهره

شعر و ادبیات

شعر و ادبیات

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

حسرت


                     مسعود رضایی بیاره

                               حسرت

تــو ای همواره در خــــــاطر ، کجایــی دوستت دارم

نــدایـــی در دل شب  یــا خـــــــــدایی دوستت دارم

 

غــریب افتـــــــاده ام در بین اصحــــــاب چمـــن باز آ

ز مــن بیگــــــانه ای یــا آشنیـــایـــــی دوستت دارم

 

نشستم بـر سر راهــت ،  تمــــــام عمـــــر بنشینم

پس از عمری بیایــــی  یا نیایـــــــی  دوستت دارم

 

نیاندیشم به تو ،  قلب از تپیدن بــاز مــــــی مـــاند

نفس های منی ، جانی هــــوایــــی دوستت دارم

 

نشانت جــویم ازهر سنگ و هــــر آهنــگ دلتنگی  

اساطیــر منــــی  ،  راز دنـــــــایی  دوستت  دارم

 

تنــــم خشکیــده و گلبــرگ پــــائیز غــم انـــــگیزم

دل و جـان منــــی از من جــدایـــی دوستت دارم

 

تمام شب به امیــدت به مشرق چشم می دوزم

که لبخندی زنـــی از نـو بـــرآیـــی  دوستت دارم

 

به لب جـان دارم و در حسرت رویت نمــی افــتد

بــر آور آرزویــــــی از رضایــــــــــی دوستت دارم

۹۵/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی